Verkooptraining the Master.
Verkopen vanuit een relatie met de klant vraagt doorgaans om meer diepgang. De gevaren van aannames en een jarenlange verhouding onderling maken dat juist hier het onderscheidend vermogen van u als accountmanager telt. U bent de contactpersoon die meedenkt, weet wat er speelt en met het juiste advies de klant weet te binden. Dit kan betekenen dat u met meerdere contactpersonen te maken heeft, meerdere beslissers spreekt en verschillende belangen binnen een organisatie dient te voeden. Voor u als verkoper / accountmanager is het van groot belang vanuit deze Decision Making Units te gaan denken en handelen. Deze training sluit goed aan op de verkooptraining en is zeer geschikt voor meer ervaren verkopers.
Details: .
Trainingsduur: 3 dagen
Investering per deelnemer: € 1.980,-
Dagindeling.
Inschrijven.
Dag 1:
- Opening
- 1e indruk en verificatie
- Leerdoelen
- Proces in herhaling
- Van sale naar opening (omgekeerde accountvoorbereiding)
- Koopproces versus verkoopproces
- Uw onderwerpen
Dag 3:
- Roos van Leary in de verkoop
- Win-win
- Groepsonderhandeling
- Projectmatig verkopen
- Ken je concurrent en ken jezelf beter
- Praktijk
- Uw onderwerpen
Dag 2:
- Het kruismodel
- Doorvragen met het model
- Marketingmix in de verkoop
- Omgaan met weerstanden
- Praktijkcases
- VAKOG in de verkoop
- Decision Making Units
- Omschrijf je droomklant